Salgs- og handelsbetingelser

Generelle oplysninger:

Hanne’s Fodklinik I/S                                                                                                                                                 v/ Mai og Mie Højbjerg Kristensen                                                                                                                         Fuglevænget 4, Klejtrup                                                                                                                                           9500 Hobro                                                                                                                                                                   Email: hannesfodklinik@jubii.dk                                                                                                                                     Tlf: 98546543 / mobil: 21746143                                                                                                                                CVR nr: 38331167

Betaling:

Hanne’s Fodklinik I/S modtager online betalinger med VISA, American Express og Master. Der kan i webshoppen kun betales via kreditkort eller via mobile pay-56586.

Vær opmærksom på, at ved denne betalingsform, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Skriv ordrenummer ved betaling.

Betalingen vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes.

Alle beløb på hjemmesiden er inkl. moms og valutaen er Danske kroner (DKK)

Hanne’s Fodklinik I/S benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol, hvilket betyder, at dine data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Levering:

Leveringstiden for din ordre er 10-12 hverdage, dog kan der i visse tilfælde være længere leveringstid. I tilfælde af længere leveringstid/ udsolgte varer, vil vi kontakte dig og finde en løsning.

Hanne’s Fodklinik I/S afsender varer med følgende: Afhentning, GLS-Privat, GLS-pakkeshop, DAO- direkte, DAO-pakkeshop. Fragtpriserne følger ovenstående firmas satser. Obs leveres kun til brofaste øer i Danmark.

Du har mulighed for at vælge MED omdeling eller UDEN omdeling.

Di vil modtage et TRAC and TRACE nr. så du kan følge din pakke fra vores lager og hjem til dig.

Vi leverer ikke til udlandet via denne ordning. Kontakt os i stedet pr. mail, hvis dette ønskes.

Der vil blive brugt genbrugs emballage, for at holde udgifterne nede og skåne miljøet.

Fortrydelsesret:

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

a) har modtaget din vare (vi kan se dato for levering via trick and trace)

b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal sendes til: hannesfodklinik@jubii.dk.

I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden, forinden via mail, at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal selv afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Vi anbefaler at sende pakken med track and trace nummer.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind og i original emballage.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varer undtaget fortrydelsesretten:

a) Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg

b) Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt

c) Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, eller beskadiget, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi købsbeløbet eksl. leveringsomkostninger. Ved evt. værdi forringelse- fratrækkes dette købsbeløbet (Dette er en vurderingssag, som vi afgører, når vi har varen i hænde).

Pengene vil blive overført, når vi har varen i hænde og med bankoverførsel.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes forsvarligt og i original emballage til:

Hanne’s Fodklinik I/S                                                                                                                                    Fuglevænget 4, Klejtrup                                                                                                                                          9500 Hobro

Hvis du ønsker at levere på adressen, kan dette ske efter forudgående aftale.

Hvad skal du sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, samt skrive reg. og konto nummer som vi skal refundere beløbet på.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb.
Når du handler på www.hannes-fodklinik.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af slitage eller en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal du reklamere?

Du skal reklamere efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder, fra modtagelsen af varen, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Hanne’s Fodklinik I/S                                                                                                                                  Fuglevænget 4, Klejtrup                                                                                                                                           9500 Hobro

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt, samt vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i original og forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Vi anbefaler at sende med track and trace nummer.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Hanne’s Fodklinik I/S og opbevares i 5 år, hvorefter oplysningerne slettes.

Personalet i Hanne’s Fodklinik har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Oplysninger afgivet til www.hannes-fodklinik.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Hanne’s Fodklinik har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Hanne’s Fodklinik via e-mail hannesfodklinik@jubii.dk

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Hanne’s Fodklinik I/S pr mail- hannesfodklinik@jubii.dk eller pr. tlf: 98546543/ 21746143.

Der tages forbehold for udsolgte varer samt skrivefejl.

Generelle forretningsbetingelser

Ved køb på www.hannes-fodklinik.dk webshop accepterer du ovenstående betingelser og forpligter dig til at overholde dem.

Hanne’s Fodklinik I/S forbeholder sig retten til at ændre forretningsbetingelser når som helst.

Vi takker for dit køb, og håber du bliver glad for din vare.

Hanne’s Fodklinik I/S Mie og Mai